Job 13 van 40


Report this listing

Solliciteren



Payroll Accountant


Functie

Onze klant is een bedrijf die de omvang heeft van een internationale groep maar de authenticiteit van een echte West-Vlaamse onderneming weet te bewaren. Een open cultuur, een dynamische omgeving en altijd op zoek naar vernieuwing en innovatie. Momenteel zijn ze op zoek naar een versterking voor hun team Finance.


Jobomschrijving

Als Payroll Accountant ben je verantwoordelijk voor:
Maandelijkse close: kwalitatieve boekhoudkundige verwerking van de payroll;
Auditwerkzaamheden: informatie aanleveren in kader van tussentijdse en jaarlijkse financiële audit;
Opvolgen van de sociale schulden: betaalkalender respecteren, boekhoudkundige reconciliatie & afloopcontroles;
Loonadministratie: wekelijkse uitbetaling van de lonen van onze kandidaten alsook de correcties;
Samenwerking met het sociaal secretariaat;
Payroll projecten in kader van verdere digitalisering;
Ondersteuning in de implementatie van het nieuw boekhoudpakket (Navision -> Business Central).

Jouw profiel

Als Payroll Accountant ben je/heb je:
Bachelor diploma binnen finance/economische richting;
Sterke analytische vaardigheden;
Zelfstandig en proactief in het uitvoeren van jouw taken;
Nauwkeurigheid is een van je primaire competenties;
Een vlotte teamplayer;
Integer en discreet;
Gepassioneerd over digitale technologieën;
Kennis van Business Central is een groot pluspunt.

Zie je enkele van bovenstaande niet in je kennisveld en twijfel je om te reageren? Laat dit je niet afschrikken en neem even contact met ons op om verder af te stemmen via finance.west@ctrl-f.be of via +32 50 444 713.

Aanbod

Ben je op zoek naar een boekhoudkundige functie binnen een grote onderneming waar er ruimte is voor je eigen inbreng en innovatie?

In ruil voor jouw talenten, ervaring en motivatie mag je rekenen op een salarispakket waarin jij, dankzij het flexplan zelf bepaalt wat voor jou prioritair is: nóg meer vakantiedagen, extra opleiding, fietsleasing... Maaltijdcheques, een netto-onkostenvergoeding en hospitalisatieverzekering zitten alvast in je basispakket. Er wordt een stevige opleiding aangeboden om jouw expertise aan te scherpen en tal van opleidingsmogelijkheden om jezelf ook persoonlijk te blijven ontwikkelen. Je werkt in een 40-urenweek, wat de teller van vakantiedagen op 32 brengt: 20 vakantiedagen + 12 adv-dagen. Vrij in te plannen, wel in overleg met je leidinggevende natuurlijk.

Ruil je Roeselare graag in voor één dag thuiswerk per week? Geen zorgen, Microsoft Teams does the trick. Een goeie balans vinden ze wel belangrijk.

Flexibele werkuren: vroege vogel of eeuwige snoozer? Wees gerust er is marge op je werktijden. Op kantoor is er elke week vers fruit en noten.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht